Εγγραφές Πρωτοετών, ακαδημαϊκό έτος 2023-24

Η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής πρωτοετών φοιτητών/φοιτητριών στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας ξεκίνησε την Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023 και θα διαρκέσει μέχρι και την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023.

Οι εγγραφές γίνονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής του Υπουργείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr.

Για την είσοδο στην εφαρμογή Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2023 οι επιτυχόντες/ούσες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη και τον κωδικό ασφαλείας που χρησιμοποίησαν για την πρόσβασή τους στην εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού.

Πληροφορίες για οριστικοποίηση εγγραφής νεοεισερχόμενων φοιτητών/τριών 2023-24

Αγαπητοί νέοι φοιτητές και νέες φοιτήτριες, συγχαρητήρια για την επιτυχή εισαγωγή σας στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης!

Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής σας απαιτείται οριστικοποίησή της στη Γραμματεία του Τμήματος (αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδότηση ή ταχυδρομικώς), η οποία θα παρακαλούσαμε να πραγματοποιηθεί έως και την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023. Τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 25/9/2023 και για τους πρωτοετείς – ανεξαρτήτως της διαδικασίας εγγραφής τους (ηλεκτρονικής και οριστικοποίησής της στη Γραμματεία του Τμήματος).

Τα δικαιολογητικά εγγραφής για την οριστικοποίηση είναι τα εξής:

1) η αίτηση ηλεκτρονικής εγγραφής υπογεγραμμένη (η οποία προκύπτει από την ηλεκτρονική εγγραφή σας στην πλατφόρμα του Υπουργείου),

2) φωτοτυπία ταυτότητας,

3) μία φωτογραφία,

4) ο ΑΜΚΑ

και για όσους/ες είναι εγγεγραμμένοι/ες σε άλλη σχολή: βεβαίωση διαγραφής από το Τμήμα προέλευσης.

Τα παραπάνω δικαιολογητικά θα πρέπει να παραδοθούν αυτοπροσώπως ή να σταλούν έγκαιρα ταχυδρομικώς ή με courier στη Γραμματεία, στην εξής διεύθυνση:

Γραμματεία, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Γάλλου, 74100 Ρέθυμνο.

Τηλ. 2831077337

Η Γραμματεία θα στείλει σε κάθε φοιτητή/τρια: α) τους κωδικούς για την ενεργοποίηση του λογαριασμού πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης (στο προσωπικό mail που έχει δηλώσει ο/η κάθε φοιτητής/τρια) και β) τη βεβαίωση σπουδών, πιστοποιητικό για στρατολογική χρήση στους άρρενες φοιτητές (με courier με χρέωση παραλήπτη).

Για τις μετεγγραφές απαιτείται πρώτα να ολοκληρωθεί και να οριστικοποιηθεί η εγγραφή σας, ενώ θα υπάρξει και σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας (συνήθως μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών). Δείτε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για τις μετεγγραφές του προηγούμενου έτους εδώ: https://www.history-archaeology.uoc.gr/foititika/meteggrafes/

Για παροχές σίτισης και στέγασης από το Πανεπιστήμιο Κρήτης δείτε εδώ.

Σημαντικό: Για να υποβάλετε αίτηση για σίτιση ή/και στέγαση για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 πρέπει να έχετε παραλάβει τους κωδικούς σας από τη Γραμματεία σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες.

  • Δείτε ΕΔΩ οδηγίες προς νέους φοιτητές/νέες φοιτήτριες – Συχνές Ερωτήσεις
  • Τηλ. επικοινωνίας: 2831077337 (ώρες 09.00-13.00)